CISCE ISC Matematik Sınavı 2024: Öğrenciler sınav kağıdının zor ve uzun olduğunu söylüyor

Kizilcik

Member
Salı günü matematik sınavına katılan ISC öğrencileri (12. Sınıf) soruyu orta derecede zor, çetrefilli ve biraz da uzun buldu.


CISCE ISC Matematik Sınavı 2024: Öğrenciler sınav kağıdının zorlu ve uzun olduğunu söylüyor (Mourya/ Hindustan Times)

Lucknow'da öğrenciler çoktan seçmeli soruları biraz zor buldular ama Bölüm C nispeten kolaydı. Bölüm A'daki sorular müfredatın tamamını kapsıyordu ve Konsey tarafından sağlanan örnek belgeye dayanıyordu.

Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!

La Martiniere Kız Koleji 12. Sınıf öğrencisi Kashvi Pandey şunları söyledi: “Çalışma oldukça uygulama odaklıydı. Genel kaygılara rağmen elimizden geleni yaptık. Kurul öncesi hazırlığımız soruları daha hızlı anlamamıza ve çözmemize yardımcı oldu.”

LMGC'den Vaidehi Baranwal şunları söyledi: “Bu makale tamamen üst düzey düşünmeye ve formüllerin pratik uygulamasına dayanıyordu. Kesinlikle uzundu ve bazı soruları zor buldum, ancak ISC'nin standardı hâlâ korunuyordu. Nesnel sorular beklediğimden uzun sürdü, bu yüzden zamanımı iyi yönetemedim ama sonunda tüm soruları cevaplayabildim.”

Şehir Montessori Okulu İstasyon Yolu Şubesi öğrencisi Chhavi şunları söyledi: “Çalışma esas olarak uygulamaya yönelikti ve belirli grafiksel ÇSS'leri çözmek için derinlemesine bilgi gerektiriyordu.” Orta zorluk seviyesinde çok çeşitli matematiksel kavramlar sundu. . Konuların dengeli bir şekilde dağıtılması, adil ve kapsamlı bir değerlendirmeye katkıda bulundu.”

Aynı okuldan başka bir öğrenci olan Dev Chaturvedi şunları söyledi: “Orta zorluktaki matematik ödevi, çok fazla karmaşıklık olmadan temel kavramların sağlam bir değerlendirmesini sağladı. İfadeler anlaşılamayacak kadar karmaşıktı.”

Başka bir öğrenci olan Anshika Gupta şunları söyledi: “Çalışma orta ila zor arasıydı. 1 puanlık sorular uygulamayla ilgiliydi ve ancak 4 puanlık soruların bir kısmı önceki yılın soru kağıtlarından olduğunda çözülebiliyordu.”

Öğrenci Pranam Goyal şunları söyledi: “Çalışma orta standarttaydı. Sorular uygulamaya yönelikti. Derinlemesine bilgi, ÇSS'ler kullanılarak test edildi ve çeşitli sorular aracılığıyla çeşitli kavramlara meydan okundu. Ancak bazı sorular uzundu. Genel olarak bu çalışma, düşünceli bir yaklaşım ve problem çözme becerileri gerektiriyordu.”

Öğrenci Piyush Tripathi şunları söyledi: “Makale önceki yılın makalelerinden çok farklıydı. İşin uygulama odaklı olması işi biraz zorlaştırıyordu. Özetle, bu çalışma derinlemesine bilgi gerektiriyordu.”

Shaurya Jaiswal şunları söyledi: “Makale uygulama odaklıydı ve derinlemesine bilginin kullanımını içeriyordu. Makale, derinlemesine analiz gerektiren birçok vaka çalışmasını içeriyordu. Makale oldukça uzundu ama yapılabilirdi. Genel olarak çalışma orta düzeydeydi.” Srishti Singh şunları söyledi: “Bu yılki sorular çok karmaşıktı ve doğrudan değildi. Biraz yanıltıcı bir dil kullanılmış. Çalışma şeklinin ve uygulama odaklı yapısının değişmesi öğrenciler için yeniydi ve çocuklar da buna hâlâ alışmaya çalışıyor.”

St. Joseph Koleji'nden Tanishka Sharma şunları söyledi: “ISC Matematik makalesi genel olarak vasattı ama biraz uzundu. ÇSS'ler oldukça kavramsal ve amacına yönelik, ancak bunun dışında makalenin geri kalanı gerçekten hesaplayıcıydı.”

St. Joseph Koleji'nden Aarav Shukla, “Çalışma geçen yıla göre daha zorluydu. Üç bölüme ayrılmış toplam 22 sorudan oluşuyordu. Son iki seçmeli bölümden C Bölümü daha kolaydı: “Tüm sorular öngörülen müfredattandı.”

City Montessori Okulu LDA şubesi öğrencisi Vasu, “Birkaç zor soru vardı.” Bir başka fen bilgisi öğrencisi Varnit ise şöyle dedi: “Çalışma ne zor ne de kolaydı ve çözmekten keyif aldım.” Jay şunları söyledi: ” Gazetenin daha iyi zaman yönetimine ihtiyacı vardı.” Okul müdürü Vineeta Kamran, öğretmenlerin öğrencilerin kendilerini rahat hissetmelerini sağlama çabalarını övdü.

Genel olarak öğrenciler çalışmayı vasat buldular ve bazı öğrenciler tam not beklediler. Ancak olasılık hakkındaki soru zordu. Buradaki CMS RDSO kampüsünde XII. Sınıftan Tanmay Pandey ve Anant Anand, “Çalışma yorucuydu ancak öğrenciler bunu zamanında tamamlamayı başardılar” dedi.

Genel olarak Chandigarh, Sektör 26'daki Strawberry Fields Lisesi öğrencileri matematik sınavının beklentilerini karşıladığını hissetti. Vithal, sınavın zor olmadığını ancak soruların anlaşılmasını ve kavramların uygulanmasını test etme şeklinin sınavı biraz sıkıcı hale getirdiğini söyledi. Sashit Sapra, sınavın iyi dengelendiğini ve Chandigarh'da tüm konuların neredeyse eşit şekilde kapsandığını ekledi.